Дата народження - 20. 07. 1971 рік
Освіта - вища
Який навчальний заклад закінчила? - КДПУ ім. Володимира Винниченка, 1993 рік
Спеціальність за дипломом - Англійська та німецька мови
Кваліфікація за дипломом - вчитель англійської та німецької мови
Диплом : серія КВ № 016297
Курсова перепідготовка: КОІППО м. Кіровоград 2006, 2011
Курси:
Місце роботи - Бірківська філія КЗ "Олександрівське НВО №2"
Спеціальність за дипломом - Англійська та німецька мови
Кваліфікація за дипломом - вчитель англійської та німецької мови
Диплом : серія КВ № 016297
Курсова перепідготовка: КОІППО м. Кіровоград 2006, 2011
Курси:
- Робота з обдарованими дітьми. Підготовка до олімпіад ( 2006 )
- Навчання іноземної мови в умовах профілізації та сучасних технологій оцінювання освітнього процесу ( 2011 )
Місце роботи - Бірківська філія КЗ "Олександрівське НВО №2"
Стаж роботи - 23 роки
Проблема, над
якою працюю
Інтерактивні форми і методи навчання у процесі викладання англійської мови.
Інтерактивні форми і методи навчання у процесі викладання англійської мови.
Основна ідея
Мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується такі види діяльності , які ґрунтуються на аналізі особистісних потреб сприяють використанню мови .
Інтерактивне навчання – насамперед діалогічне навчання , під час якого вчитель з учнями на рівних, без домінування обмінюється думками над темою.
Мова найкраще засвоюється тоді, коли учням пропонується такі види діяльності , які ґрунтуються на аналізі особистісних потреб сприяють використанню мови .
Інтерактивне навчання – насамперед діалогічне навчання , під час якого вчитель з учнями на рівних, без домінування обмінюється думками над темою.
Мета дослідження
З'ясувати
наскільки інтерактивні технології навчання та колективного творчого виховання
відповідають сучасним вимогам гуманізації освіти та потребам суспільства,
наскільки вмотивоване їх застосування під час уроків іноземної мови.
Завдання дослідження
1. Зацікавити учнів до вивчення
англійської мови з використанням інтерактивних методів навчання, розвивати
емоційні відгуки учнів до таких уроків, вчити розуміти їх зміст.
2. Описати методичні прийоми, зміст та
відповідність використання інтерактивних методів навчання на уроках англійської
мови.
3.
У додатках запропонувати розробки уроків англійської мови з використанням
інтерактивних методів навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар