ПРОГРАМА ЗНО - 2017 - завантажити
Мультимедійна презентація "ZNO: Writing" від Макміллан
Мультимедійна презентація "ZNO: Reading" від Макміллан
Мультимедійна презентація "ДПА=ЗНО 2016"
Англійська мова. Тренажер
Successful Writing (byVirginia Evans)
Reading & Writing (Student's Book)
PET. Practice Tests
Збірник типових тестових завдань
430 тестів з англійської граматики
Критерії оцінювання з англійської мови
Критерії оцінювання з німецької мови
Характеристика сертифікаційної роботи з англійської мови
Програма ЗНО 2016.Вимоги щодо володіння мовною компетенцією.
LINKING WORDS
ВИСЛОВЛЮЄМО ДУМКУ
I THINK… – Я ДУМАЮ…
I CONSIDER… – Я ВВАЖАЮ…
IN MY OPINION,…– НА МОЮ ДУМКУ…
I DON’T AGREE TO… – Я НЕ ПОГОДЖУЮСЬ З…
I’M CONVINCED THAT… – Я ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО…
ПОКАЗУЄМО ПОСЛІДОВНІСТЬ
FIRST/FIRSTLY, SECOND/SECONDLY, THIRD/THIRDLY… – ПО-ПЕРШЕ/ПО-ДРУГЕ/ПО-ТРЕТЄ…
FINALLY… – ЗРЕШТОЮ (НАОСТАНОК)…
ALSO… – ТАКОЖ…
ГОВОРИМО ПРО РЕЗУЛЬТАТ
SO… – ТОМУ (ОТОЖ)…
AS A RESULT… – В РЕЗУЛЬТАТІ…
THEREFORE… – ТАКИМ ЧИНОМ…
HENCE… – ОТЖЕ…
ПІДСИЛЮЄМО, ВИДІЛЯЄМО ДУМКУ
UNDOUBTEDLY… – БЕЗСУМНІВНО…
INDEED… – НАСПРАВДІ…
GENERALLY… – ЗАГАЛОМ КАЖУЧИ, …
IN FACT… – ПО СУТІ…
PARTICULARLY… – ОСОБЛИВО…
ДОДАЄМО АРГУМЕНТИ
BESIDES… – КРІМ ЦЬОГО, …
IN ADDITION… – НА ДОДАЧУ…
FURTHERMORE… – БІЛЬШЕ ТОГО…
AND… – І…
AS WELL AS… – А ТАКОЖ…
ALSO/TOO… – ТАКОЖ
НАВОДИМО ПРИКЛАД
FOR EXAMPLE,… – НАПРИКЛАД, …
FOR INSTANCE,… – НАПРИКЛАД, …
NAMELY,… – А САМЕ…
ПОЯСНЮЄМО ПРИЧИНУ
BECAUSE… – ТОМУ ЩО…
BECAUSE OF… – ЧЕРЕЗ (ЩОСЬ)…
AS… – ОСКІЛЬКИ…
ПОРІВНЮЄМО АБО ПРОПОНУЄМО ІНШУ ТОЧКУ ЗОРУ
ON THE ONE HAND,…/ON THE OTHER HAND… – З ОДНОГО БОКУ/З ІНШОГО…
ALTHOUGH… – ХОЧА…
IN SPITE OF…– НЕЗВАЖАЮЧИ НА…
IN CONTRAST… – НА ПРОТИВАГУ…
УЗАГАЛЬНЮЄМО
IN GENERAL,… – ЗАГАЛОМ…
AS A RULE,… – ЯК ПРАВИЛО, …
IN MOST CASES… – У БІЛЬШОСТІ ВИПАДКІВ…
ПІДВОДИМО ПІДСУМОК
IN CONCLUSION… – ЯК ПІДСУМОК…
TO SUM UP… – ЩОБ ПІДСУМУВАТИ…
ВИСЛОВЛЮЄМО ДУМКУ
|
I THINK… – Я ДУМАЮ…
I CONSIDER… – Я ВВАЖАЮ…
IN MY OPINION,…– НА МОЮ ДУМКУ…
I DON’T AGREE TO… – Я НЕ ПОГОДЖУЮСЬ З…
I’M CONVINCED THAT… – Я ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО…
|
ПОКАЗУЄМО ПОСЛІДОВНІСТЬ
|
FIRST/FIRSTLY, SECOND/SECONDLY, THIRD/THIRDLY… – ПО-ПЕРШЕ/ПО-ДРУГЕ/ПО-ТРЕТЄ…
FINALLY… – ЗРЕШТОЮ (НАОСТАНОК)…
ALSO… – ТАКОЖ…
|
ГОВОРИМО ПРО РЕЗУЛЬТАТ
|
SO… – ТОМУ (ОТОЖ)…
AS A RESULT… – В РЕЗУЛЬТАТІ…
THEREFORE… – ТАКИМ ЧИНОМ…
HENCE… – ОТЖЕ…
|
ПІДСИЛЮЄМО, ВИДІЛЯЄМО ДУМКУ
|
UNDOUBTEDLY… – БЕЗСУМНІВНО…
INDEED… – НАСПРАВДІ…
GENERALLY… – ЗАГАЛОМ КАЖУЧИ, …
IN FACT… – ПО СУТІ…
PARTICULARLY… – ОСОБЛИВО…
|
ДОДАЄМО АРГУМЕНТИ
|
BESIDES… – КРІМ ЦЬОГО, …
IN ADDITION… – НА ДОДАЧУ…
FURTHERMORE… – БІЛЬШЕ ТОГО…
AND… – І…
AS WELL AS… – А ТАКОЖ…
ALSO/TOO… – ТАКОЖ
|
НАВОДИМО ПРИКЛАД
|
FOR EXAMPLE,… – НАПРИКЛАД, …
FOR INSTANCE,… – НАПРИКЛАД, …
NAMELY,… – А САМЕ…
|
ПОЯСНЮЄМО ПРИЧИНУ
|
BECAUSE… – ТОМУ ЩО…
BECAUSE OF… – ЧЕРЕЗ (ЩОСЬ)…
AS… – ОСКІЛЬКИ…
|
ПОРІВНЮЄМО АБО ПРОПОНУЄМО ІНШУ ТОЧКУ ЗОРУ
|
ON THE ONE HAND,…/ON THE OTHER HAND… – З ОДНОГО БОКУ/З ІНШОГО…
ALTHOUGH… – ХОЧА…
IN SPITE OF…– НЕЗВАЖАЮЧИ НА…
IN CONTRAST… – НА ПРОТИВАГУ…
|
УЗАГАЛЬНЮЄМО
|
IN GENERAL,… – ЗАГАЛОМ…
AS A RULE,… – ЯК ПРАВИЛО, …
IN MOST CASES… – У БІЛЬШОСТІ ВИПАДКІВ…
|
ПІДВОДИМО ПІДСУМОК
|
IN CONCLUSION… – ЯК ПІДСУМОК…
TO SUM UP… – ЩОБ ПІДСУМУВАТИ…
|
ПОРАДИ УЧНЯМ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ЗНО
Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.
Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.
Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.
Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.
Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.
Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).
Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.
Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.
Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.
Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.
Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.
Детальніше тут: http://www.okloy.com/p%D1%96dgotovka-do-zno/
Тести ЗНО онлайн http://zno.osvita.ua/english/
Детальніше тут: http://www.okloy.com/p%D1%96dgotovka-do-zno/
Тести ЗНО онлайн http://zno.osvita.ua/english/
Тести ЗНО минулих років
Завдання зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови 2009-2015 років.
2009 рік
2010 рік
Відповіді (основне)
2011 рік
Відповіді (основне)
2012 рік
Основне
2013 рік
Пробне
Основне
Завдання у форматі .doc
Відповіді у форматі .doc, у форматі .pdf
2014 рік
Пробне
Завдання (формат pdf з відповідями).
Додаткова сесія
Завдання №12 було виправлено автором сайту, тепер серед варіантів є відповідь на нього (В). В оригінальному тесті через технічні помилку в завданні усім учасникам ЗНО будь-яку відповідь на завдання №12 вважали правильною.
2015 рік
На відміну від лексики, вивчення англійської граматики - справа більш-менш зрозуміла та структурована. Є теми, конкретні правила, звичайно, винятки, як без них. Але хоч об'єм видимий. З лексикою складніше. У програмівказують 2000-2500 слів, теми спілкування, але візьми знай, які саме слова в межах, скажімо, теми "Подорож" потрібно знати. Лишається багато читати, вивчати все нове, цікавитись мовою і не зациклюватись на сотнях чи тисячах слів.
Якщо ви готуєтесь до ЗНО з англійської мови, неодмінно, велетенським знаком запитання перед вами стоїть лексика. З кількістю слів, які треба знати, все ніби-то ясно, адже вона вказується у програмі - 2500, а от з тим, які саме, скажімо прямо, - біда. Ніхто не може сказати, які саме слова трапляться у текстах на ЗНО, які ідіоми, фразові чи модальні дієслова. Доводиться вчити все підряд, що трапиться на очі, або що взагалі може вивчитись.
Вміння правильно висловлювати свої думки та почуття – найголовніше у володінні іноземною мовою. І чим більшим словниковим запасом ви володієте, тим краще вас зрозуміють. Отже, шукайте поради для себе в цій статті!
Відео для ЗНО та не тільки
Якщо говорити про ЗНО з англійської мови, то без знання граматии нема чого і йти на тестування. Це дуже об'ємний аспект вивчення мови, але скажу так - не найважчий. При найкращих прогнозах і стараннях граматику можна "пройти" за 2 місяці, а потім треба ще час, щоб закріпити. Як?
2 випадки використання дієслова get - які вони.
Дієслово get викликає багато труднощів не тільки у початківців у англійській мові, але й навіть у тих, хто не одноразово її використовував. Вся справа в тому, що слово get– багатозначне. Давайте розберемося, які значення можуть бути йому притаманні.
Тренуйтеся!
Вивчати англійську непросто, якщо не знати як це правильно робити. Якщо говорити про підготовку до ЗНО, то ще складніше, бо крім загального підняття рівня володіння мовою треба ще навчитись товаришувати з тестовими завданнями, їх видами і секретами пошуку правильних відповідей.
З цими маленькими словами часто буває така плутанина, що ні логіка, ні правила не допомагають. Зате непогано допоможуть картинки. Тут декілька варіантів. Виберіть найзрозуміліший для себе та поступово заглядайте, повторюйте.
Коротко кажучи, використовуйте!
На початковому етапі підготовки до ЗНОвиникає море запитань. З чого почати? Як встигнути? Де взяти? Скільки працювати? З ким та чим готуватись?
Відповіді на багато з них ви точно знайдете на нашому порталі. Прогуляйтесь ним або скористайтесь картою. А наразі відповідаємо на те, яке неймовірно часто зустрічається у соцмережах.
ЗНО з англійської мови має цікаве останнє завдання - Writing. Це завдання з розгорнутою відповіддю, яке ще називають твором. Однак зі звичайним твором схожості мало, адже це завдання має чітку умову з декількох пунктів, які обов'язково потрібно розкрити та формат: особистий лист, діловий лист або ессе. Наприклад, розкриття умов та дотримання формату вже забезпечить 8 балів з максимальних 14.
Це запитання мучить багатьох, особливо тих, хто не може похвалитись дуже хорошим рівнем володіння мовою або описує свою підготовку фразою «треба з нуля». Що ж, допомога є у вигляді плану з поясненням кожного пункту. А якщо після статті ще залишаться запитання, сміливо залишай у коментарях. Відповідь неодмінно буде.
Треба вчити іноземну. Дійсно? Тоді вчимо!
Багато людей бажають знати іноземні мови. А деяким абітурієнтам вони просто необхідні для вступу до вищих навчальних закладів, адже з 2016 року ЗНО з іноземної мови стає обов'язковим для всіх випускників, тому йготуватись потрібно старанніше та інтенсивніше. На жаль, не завжди ми зустрічаємо в школі якісне викладання мов, а іноді шкільна програма розрахована тільки на одну мову, а ми бажаємо бути поліглотами. Якщо у вас немаэ достатньо грошей для мовних курсів, але багато терпіння та мотивації, пропонуємо вам безкоштовні ресурси для самостійного вивчення іноземних мов:англійської, французької, німецької та іспанської.
Вивчати англійську легко та весело!
Багато з нас начебто володіють іноземною мовою, але все ж таки не знають деяких її нюансів. Адже не всі слова перекладаються дослівно. Тоді для їхнього розуміння зазвичай потрібно знати контекст. Зараз ми розберемо шість слів англійської мови, при використанні яких дуже часто виникають помилки у людей, для яких ця мова не є рідною.
Детальніше: Використання 6 слів англійської мови, які викликають труднощі при вживанні (відео)
Хороші слова, важливі слова!
Якщо ви вже добре знаєте критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю, то неодмінно бачили, що критерійb1 – це логіка викладу та зв’язність тексту(наявність з’єднувальних елементів у тексті). Що таке ці з’єднувальні елементи?
Зразок: як написати лист з англійської на 14 балів
Твір або лист з англійської писати ніби й не складно. Однак якщо пам'ятати, скільки критеріїв оцінювання до нього, та скільки балів можна заробити до загального результату ЗНО з англійської, то це завдання відразу набирає кілька кілограмів складності.
Обирайте методику вивчення мови на свій смак!
Методи вивчення іноземних мов змінювалися з розвитком суспільства, відповідаючи рівню його розвитку. Найкращий спосіб вивчення мови – це той, який ви розумієте найкраще. Однак, якої б різноманітністю не відрізнялися би ці методи, все одно впродовж історичних умов сформувалася низка інтенсивних методів вивчення мови.
Не вмієте чи не любите писати твори? Особливо з англійської? Три шаблони вам у поміч. З ними дійсно легше та зрозуміліше, що і де писати.
Ми підготували зручні шаблони на допомогу всім, хто хоче швидко та якісно підготуватись до завдання з розгорнутою відповіддю. Простіше кажучи, до твору з англійської мови. Адже для багатьох – це найскладніший етап ЗНО, де не можна вгадати чи прорахувати. Тому й готуватись до нього варто ретельніше.
Довіряємо викладачам англійської та перевіряємо їх поради на практиці
Без зайвої «водички» та красномовностей розбираємо процес вивчення іноземної мови по пунктиках.
Декілька цінних практичних порад.
До нас на форум щоденно приходять запитання: як краще готуватись, які підручники використовувати, які документи зібрати, куди що відправляти та багато-багато інших. Нещодавно прийшло цікаве і досить складне: за якою схемою можна самостійно перевірити завдання з розгорнутою відповіддю? Оскільки на пробному ЗНО ці письмові роботи не перевіряються, читачка форуму Ірина поцікавилась, як можна це зробити без сторонньої допомоги.
Пропонуємо декілька ПРАКТИЧНИХ порад:
Немає коментарів:
Дописати коментар